مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 22:062016-09-27سياسي

رزمنده دفاع مقدس: سعادتمندی جوانان در ادامه دادن راه شهداست


نسل جدید باید با مطالعه کتاب های خاطرات دوران دفاع مقدس، زندگی شان را در مسیر شهدا قرار دهند چراکه سعادتمندی جوانان در ادامه دادن راه رزمندگان و شهداست.

- علی احمدی در حاشیه بازدید از دفتر " در بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس کم کم در جامعه امروز به سمت شعاری شدن می رود.

وی که در سال 65 وارد جبهه شده و در عملیات کربلای 4 به دست نیروهای عراقی به مدت چهار سال اسیر شده است، گفت: ارزش های دفاع مقدس چیزی نیست که به یک هفته و آن هم در غالب شب شعر و فیلم نشان داده شود بلکه دفاع مقدس معنای گسترده تری دارد که آن را نمی توان در یک هفته خلاصه کرد.

رزمنده دفاع مقدس بیان داشت: جوانان ما آنطور که باید به معنی دفاع مقدس پی نبرده اند و نمی دانند چرا جنگ، هشت سال طول کشید؟ و چرا امام خمینی(ره) جنگ را قبول کردند؟ احمدی ضمن توصیه به جوانان، تصریح کرد: نسل جوان باید ارزش های دفاع مقدس را گرامی داشته و آن را زنده و پویا نگه دارند.

وی افزود: نسل جدید باید با مطالعه کتاب های خاطرات دوران دفاع مقدس، زندگی شان را در مسیر شهدا قرار دهند چراکه سعادتمندی جوانان در ادامه دادن راه رزمندگان و شهدا است.

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه هیچ گونه توقعی از مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ندارد، خاطرنشان کرد: رزمندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمنده دفاع مقدس: سعادتمندی جوانان در ادامه دادن راه شهداست

رزمنده دفاع مقدس: سعادتمندی جوانان در ادامه دادن راه شهداست