مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 21:462016-09-27سياسي

وزیر بهداشت خواستار توجه مسئولان و معاونان وزارت بهداشت به قرآن شد


وزیر بهداشت با تاکید براینکه توجه به قرآن سرمایه گذاری محسوب می شود از مسئولان و معاونان وزارت بهداشت خواست به این امر مهم توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حسن قاضی زاده هاشمی امشب در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد ضمن اشاره به اینکه ما به حفظ و ترویج قران اهتمام داریم، گفت: آرزوی امام، رهبری و شهدای انقلاب خاصه شهدای دوران دفاع مقدس نیز همین بوده است.

وی توجه به معیشت و آرامش مردم را نیز بخشی از آیات قرآن خواند و گفت: اخیرا در شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی در خصوص وضعیت دانشگاه های کشور داده شده که خوشبختانه دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این خصوص سرآمد بوده اند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: تصور من این است که در قالب برنامه پنج ساله چنانچه در امر ترویج و تبلیغ قرآن که باید با شناخت کامل صورت گیرد، وظیفه دینی خود را انجام داده ایم و همه ارزش حضور ما در لباس خدمت نیز بر این امر است.

وزیر بهداشت با تاکید براینکه توجه به قرآن سرمایه گذاری محسوب می شود از مسئولان و معاونان وزارت بهداشت خواستار توجه به این مهم شد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اسم بردن از محمدرضا شجریان گفت: محمدرضا شجریان هم همشهری ماست و هم خودش و پدرش با قرآن شروع کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت خواستار توجه مسئولان و معاونان وزارت بهداشت به قرآن شد

وزیر بهداشت خواستار توجه مسئولان و معاونان وزارت بهداشت به قرآن شد