مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 20:062016-09-27سياسي

طرح «پلیس یاران محرم» در یزد اجرا می شود


فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح پلیس یاران محرم خبر داد و گفت: این طرح به منظور جلوگیری از اختلال در نظم به ویژه در حوزه ترافیکی در ایام محرم اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، سردار ایرج کاکاوند عصر امروز در گردهمایی بزرگ رهروان مکتب حسینی اظهار داشت: تردد پرشمار خودروها، هیئت های مذهبی و دسته جات در ایام محرم معمولا مشکلات ترافیکی در سطح شهر ایجاد می کند که پلیس برای رفع این مشکل برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی عنوان کرد: طرح پلیس یاران محرم به منظور هماهنگی میان پلیس و هیئت های مذهبی و رفع گره های ترافیکی در سطح شهر و هماهنگی عبور و مرور هیئت ها اجرا می شود.

کاکاوند بر لزوم همکاری روسای هیئت های مذهبی در برقراری نظم در سطح شهر تاکید کرد و افزود: روسای هیئت های مذهبی همواره همکاری خوبی با پلیس داشته اند اما این همکاری ها باید افزایش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در مواردی با بروز اختلاف نظر و سلیقه، نزاع هایی در هیئت های مذهبی یا هیئتی با هیئت دیگر رخ می دهد، خاطرنشان کرد: روسای هیئت ها باید به شدت از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

وی بر رعایت نظم و انضباط به ویژه در سطح شهر تاکید کرد و افزود: روسای هیئت های مذهبی علاوه بر پلیس لازم است همکاری های لازم را با پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پلیس یاران محرم» در یزد اجرا می شود

طرح «پلیس یاران محرم» در یزد اجرا می شود