مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 18:552016-09-27سياسي

سواد رسانه ای از نان شب واجب تر است


مسئول کمیته رسانه های اجتماعی همایش ملی سواد رسانه ای و مسؤلیت اجتماعی با تأکید بر اینکه نباید برای مقابله با آسیب های استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی موج رسانه هراسی راه بیندازیم، - گفت: بهترین راهکار برای مقابله با آسیب ها، افزایش سواد رسانه ای مردم است و سواد رسانه ای از نان شب واجب تر است.

سجاد خسروانیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: تمامی رسانه ها دارای ظرفیت هایی هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم و ویژگی مثبت رسانه ها را خوب بشناسیم و سواد رسانه ای را افزایش دهیم.

خسروانیان اظهارداشت: متأسفانه یکی از مشکلات امروز جامعه ایرانی این است که مردم نمی دانند چگونه با رسانه ها تعامل کنند و از مزایا و معایب رسانه ها خبر ندارند و به طور کلی ما با یک فقر در حوزه سواد رسانه ای مواجه هستیم.

مسئول کمیته رسانه های اجتماعی همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی گفت: موضوع سواد رسانه ای نیازمند آموزش است که خوشبختانه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گام خوبی در این حوزه برداشته است که جای قدردانی دارد اما تلاش ها در این حوزه باید بیشتر شود.

خسروانیان افزود: باید رشته سواد رسانه ای در دانشگاه ها راه اندازی شود و یک واحد درسی نیز در این زمینه به عنوان پیش نیاز برای تمام رشته ها اختصاصی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای از نان شب واجب تر است

سواد رسانه ای از نان شب واجب تر است