مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 16:512016-09-27اجتماعي

آموزش تخصصی قرآن را هرشب از رادیو قرآن دریافت کنید


گروه آموزش رادیو قرآن هرشب از ساعت 20 الی 20:30 مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن کریم را ویژه قرآن آموزان رده های تکمیلی تولید و پخش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، براساس درخواست و اعلام نیاز مخاطبان، به ویژه قرآن آموزانی که پایه های مقدماتی را در آموزش های قرآنی پشت سر گذاشته اند، مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن کریم در رشته های مختلف و با حضور کارشناسان و استادان برجسته کشور در رادیو قرآن تولید و هر شب به روی آنتن می رود.

بر این اساس شنبه ها آموزش ترتیل خوانی قرآن به کارشناسی احمد ابوالقاسمی و یکشنبه ها آموزش تجوید تحقیقی به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا از رادیو قرآن پخش می شود.

دوشنبه شبها برنامه با ستارگان شامل بیان زندگی نامه قاریان برتر جهان اسلام و سه شنبه های هرهفته آموزش وقف و ابتدا براساس مصحف محشی به کارشناسی کریم دولتی به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

همچنین شنوندگان و مخاطبان رادیو قرآن می توانند چهارشنبه شبها برنامه در محضر قرآن را به کارشناسی حمیدرضا مستفید و پنجشنبه ها نیز برنامه تجوید تحقیقی به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا را از طریق این شبکه رادیویی دنبال کنند.

جمعه شب نیز برنامه با ستارگان زندگی نامه قاریان برتر جهان اسلام را روایت و تقدیم حضور شنوندگان شبکه رادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تخصصی قرآن را هرشب از رادیو قرآن دریافت کنید

آموزش تخصصی قرآن را هرشب از رادیو قرآن دریافت کنید