مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:512016-09-27دانش

ورود 2732 دانشجوی جدید به دانشگاه حکیم سبزواری


معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: 2732 دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امسال و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی به جمع دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری پیوستند.

- مهدی ضیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" گفت: با اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی آزمون های سراسری دانشگاه های کشور در اواخر شهریور ماه 1395 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی 989 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 1703 نفر در مقطع کارشناسی در دوره های روزانه و شبانه از سوی این سازمان در اختیار دانشگاه حکیم سبزواری قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون مقطع دکتری، یادآور شد: از مجموع دانشجویان معرفی شده از سوی سازمان سنجش در مقطع دکتری، پس از انجام مصاحبه و بررسی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی، اسامی40 نفر از سوی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شد.

ضیایی با اشاره به اینکه تا کنون دو جلسه هماهنگی جهت تسهیل فرایند ثبت نام الکترونیک، انجام امور ثبت نام حضوری و اخذ اصل مدارک دانشجویان با همکاران حوزه معاونت آموزشی، کارشناسان فناوری و مسئولین آموزش دانشکده ها برگزار شده است، تصریح کرد: دانشجویان جهت ثبت تقاضای خوابگاه خود می توانند به لینک مربوط در پورتال ثبت نام مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2732 دانشجوی جدید به دانشگاه حکیم سبزواری

ورود 2732 دانشجوی جدید به دانشگاه حکیم سبزواری