مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:262016-09-27فرهنگي

فرزندان شهید بابایی از شهاب حسینی تشکر کردند


فرزندان شهید عباس بابایی طی پیامی خطاب به شهاب حسینی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نوشتند: خرسندیم که نقش آفرین آن شهید، بازیگری چون شما بوده است و قطعاً این جایزه، - آخرین برگ از دفتر افتخارات هنری شما نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ چند روز پیش و در روز افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شهاب حسینی پس از دریافت تندیس و جایزه بهترین بازیگر جشنواره مقاومت برای سریال شوق پرواز از خانواده شهید عباس بابایی تشکر کرد و این جایزه را به شهید عباس بابایی تقدیم کرد.

فرزندان شهید عباس بابایی امروز طی پیامی از شهاب حسینی تقدیر به عمل آوردند که در ادامه آن را مشاهده می کنید: برادر گرامی، شهاب حسینی عزیز چند روزی است که سخنان شما در باب اهدای جایزه بهترین بازیگر جشنواره مقاومت در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

ما فرزندان شهید بابایی ضمن عرض تبریک به شما، خرسندیم که نقش آفرین آن شهید، بازیگری چون شما بوده است و قطعاً این جایزه، آخرین برگ از دفتر افتخارات هنری شما نخواهد بود.

شهاب عزیز از صمیم قلب آینده ای بسیار درخشان تر از امروز را برایتان آرزومندیم، و امیدواریم روح آن شهید عزیزمان یاریگرتان باشد در فتح قله های بلند افتخار، برای نام ایران و مردم این سرزمین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان شهید بابایی از شهاب حسینی تشکر کردند

فرزندان شهید بابایی از شهاب حسینی تشکر کردند