مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:252016-09-27اجتماعي

طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اجرای طرح «گردشگری با صدای مهر» برای ترغیب نابینایان و آشنایی آن ها با جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر تهران خبر داد.

- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای ترغیب نابینایان و آشنایی آن ها با جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، خسروآبادی گفت: راهنمایان گردشگری و دانشجویان و دانش آموختگان مرتبط با صنعت گردشگری می توانند با ارسال فایل های صوتی از جاذبه های گردشگری شهر تهران در این طرح مشارکت کنند.

وی اجرای این طرح را در راستای اجرای شعار سازمان جهانی گردشگری " گردشگری برای همه " عنوان کرد و افزود: استفاده از جاذبه های گردشگری یک حق شهروندی است و نباید به دلیل معلولیت، فردی را در استفاده از حقوق شهروندی دور نگه داشت.

خسروآبادی گفت: نخستین برگ از کتابچه راهنمای گردشگری برای نابینایان که به خط بریل تهیه شده است در همایش گردشگری برای همه که در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان

طرح گردشگری با صدای مهر برای نابینایان