مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:112016-09-27سياسي

همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های شهرداری منطقه 3و 4 اردبیل افتتاح شد


همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر و شهروندان پروژه های عمرانی شهرداری منطقه سه و چهار اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل افتتاح پروژه های شهرداری منطقه سه و چهار برگزار شد، شهردار اردبیل اظهار کرد: ما از حمایت های دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر اردبیل در پشتیبانی شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و هموطنان قدردانی می کنیم.

حمید لطف اللهیان یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت و گفت: ما در سایه مجاهدت این شهدا و ایثارگران است که امروز در سنگر خدمت رسانی با قوت و قدرت حاضر شده و انجام وظیفه می کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس خدمات شهدای گرانقدر پروژه های مختلفی را در شهر اردبیل اجرا می کنیم یادآور شد : با هزینه کرد 926 میلیارد ریال این پروژه ها به مردم قطعاً آنها از خدمات عمرانی شهرداری بهره مند می شوند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه های خدماتی و عمرانی مناطق سه و چهار شهرداری هستیم که در مجموع 34 پروژه با سرمایه گذاری 31 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

لطف اللهیان افتتاح نمادین پارک غنی زادگان در این منطقه را به همراه افتتاح پارک فاطمیون، رز و زنبق یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های شهرداری منطقه 3و 4 اردبیل افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه های شهرداری منطقه 3و 4 اردبیل افتتاح شد