مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 15:112016-09-27سياسي

سخنگوی شورای شهر اردبیل: رویکرد شورای شهر اردبیل توجه به مناطق محروم است


رویکرد شورای شهر اردبیل توجه به مناطق محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، علی هدایتی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهر اردبیل اظهار کرد: ما اگر امروز امنیت و آرامشی داریم و به سهولت می توانیم در سنگر خدمت رسانی حاضر باشیم به واسطه حضور مردم در صحنه و جانفشانی فرزندان آنها در عرصه های مختلف بوده که برای این انقلاب عزت و عظمت واقعی را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه همچنان بدهکار مردم هستیم و باید در سخت ترین شرایط با ارائه خدمات کیفی تر به آنها امیدواری ببخشیم بیان کرد: تمام عزت و شرافت این کشور مرهون دو اصل ولایت مداری و حضور بالنده مردم در صحنه است که نتیجه آن سبب شده تا کشورمان امروز در سطح منطقه به یک کشور بی نظیر و نظام عالی تبدیل شود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: مسؤولان همچون شرمنده و بدهکار این مردم هستند که تمام مشکلات و تنگناها را تحمل کرده و همواره در صحنه انقلاب حضور دارند.

هدایتی با یادآوری اینکه بعد از 40 سال ما برای این مردم قدرشناس پارک احداث کرده و امکانات تفریح و رفاه سالم فراهم می آوریم، بیان کرد: همه به این اصل اذعان دارند که مردم جلوتر از ما هستند و عزت و شرفشان برای همیشه باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر اردبیل: رویکرد شورای شهر اردبیل توجه به مناطق محروم است

سخنگوی شورای شهر اردبیل: رویکرد شورای شهر اردبیل توجه به مناطق محروم است