مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 13:312016-09-27دانش

از سوی دانشگاه آزاد لامرد صورت گرفت چاپ 500 مقاله در مجلات معتبر علمی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: تاکنون 500 مقاله در مجلات معتبر علمی ازسوی این دانشگاه به چاپ رسیده و هشت همایش ملی در موضوعات مختلف در آن برگزار و سه اختراع ملی نیز توسط آن ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از لامرد، سید احمد هاشمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به یقین نقش دانشگاه ها در رشد شهرستان لامرد مؤثر بوده اظهار داشت: در این میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نقش بی بدیلی در رشد و توسعه این شهرستان داشته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به عنوان بزرگ ترین قطب علمی در جنوب استان فارس محسوب می شود که دارای 85 رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است و 262 نفر به عنوان استاد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: تمام کلاس های این دانشگاه به سیستم های الکترونیکی و مجازی مجهز شده است و 33 کارگاه و آزمایشگاه مناسب در این دانشگاه وجود دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در بیشتر شاخص های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در سطح استان فارس و کشور رتبه های خوبی کسب کرده که تاکنون 500 مقاله در مجلات معتبر علمی به چاپ رسیده و هشت همایش ملی در موضوعات مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی دانشگاه آزاد لامرد صورت گرفت چاپ 500 مقاله در مجلات معتبر علمی

از سوی دانشگاه آزاد لامرد صورت گرفت چاپ 500 مقاله در مجلات معتبر علمی