مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 11:512016-09-27سياسي

قراردادهای نفتی و FATF با بهانه عدم ارتباط به مجلس ارائه نمی شود


دولت با بهانه آنکه قراردادهای نفتی و FATF ربطی به مجلس ندارد آنها را ارائه نمی کنند اما نمایندگان دلسوز ملت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان طی تذکری براساس ماده 24 که مبتنی بر اقتدار مجلس است در صحن علنی امروز سه شنبه 6 مهرماه خطاب به لاریجانی گفت: اکنون مدتی است قراردادهای نفتی و FATF را با بهانه اینکه ربطی به مجلس ندارد به صحن علنی ارائه نمی کنند.

وی تصریح کرد: براساس گزارشی که مرکز پژوهش ها ارائه کرده است FATF باید در مجلس بررسی شود و ما براساس این قرارداد به نوعی خود تحریمی انجام می دهیم.

نماینده فلاورجان خطاب به لاریجانی رییس مجلس تأکید کرد: لطفا زمانی را قرار دهید تا این قرارداد به مجلس آمده و بررسی شود زیرا نمایندگان صلاح کشور را می خواهند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: جلسه گذشته هم تذکری در رابطه با قراردادهای نفتی در صحن علنی مجلس ارائه شد و بنده باید اعلام کنم که مجلس در جریان این قراردادها قرار گرفت.

وی ادامه داد: تا 15 مورد ایراد در مورد قراردادهای نفتی وجود داشت که به نمایندگان هم اعلام شده بود ایرادات خود را به هیئت تطبیق ارائه کنند و تمام این ها بعد از جمع بندی و همچنین مسائل مطرح شده در جلسه غیرعلنی به دولت ابلاغ شد و آنها نیز تماما اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای نفتی و FATF با بهانه عدم ارتباط به مجلس ارائه نمی شود

قراردادهای نفتی و FATF با بهانه عدم ارتباط به مجلس ارائه نمی شود