مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 08:262016-09-27سياسي

با شهدا عهد می بندیم که ادامه دهندگان راه آنها در سربلندی اسلام باشیم


استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: امروزه جوانان ما با الگوی از شهدا وظیفه دارند کشور را به سمت الگوی علمی شدن پیش ببرند تا کشور را از گزند آسیب ها مصون بدارند.

- به همین منظور با شهدا عهد می بندیم که ادامه دهندگان راه آنها در سربلندی اسلام و ایران و دفاع از ارزش ها در عرصه های مختلف باشیم.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، کلاس انقلاب اسلامی یدالله سپهری، استاد انقلابی گروه معارف دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مزار شهید گمنام دانشگاه برگزار شد.

وی گفت: امروز در این مکان به مناسبت هفته دفاع مقدس جمع شده ایم تا یادآور خاطره شهیدانی باشیم که برای شرافت و عزت و سربلندی کشور و اسلام جانشان را فدا کردند.

این استاد دانشگاه افزود: امروزه امنیت ایجاد شده در کشور با وجود دشمنان زیاد مرهون زحمات این شهیدان هست که با ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز، همچنان ترس و دلهره را در برخورد با ملت، در قلب و جانشان افکنده باشد.

سپهری ادامه داد: جوانان انقلابی که با حضور در هشت سال دفاع مقدس نقش مثال زدنی در عرصه فرماندهی جنگ داشتند و حضور آنها در جای، جای جنگ ملموس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شهدا عهد می بندیم که ادامه دهندگان راه آنها در سربلندی اسلام باشیم

با شهدا عهد می بندیم که ادامه دهندگان راه آنها در سربلندی اسلام باشیم