مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 07:102016-09-27پزشكي

پرطرفدارترین رشته های علوم پزشکی


رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به ترتیب در صدر سه انتخاب اول رتبه های برتر کنکور قرار دارند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر اینکه حدود 70 نفر از رتبه های برتر کنکور، این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل انتخاب می کنند،گفت: رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به ترتیب در صدر سه انتخاب اول رتبه های برتر کنکور قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی جعفریان با اعلام این مطلب درخصوص آمار پذیرش رتبه های برتر کنکور سراسری در دانشگاه علوم پزشکی تهران، اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور معمولا آمار پذیرش رتبه های برتر در دانشگاه ها را اعلام نمی کند.

اما براساس بررسی هایی که دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام داد در طول سال های گذشته 60 تا 70 نفر از 100 نفر اول کنکور این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حذف جذب دانشجویان پردیس تا 160 نفر افزایش پیدا کرده، احتمال می رود تعداد ورود رتبه های برتر کنکور امسال به بیش از 70 نفر افزایش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، به برنامه های این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید اشاره کرد و گفت: هر یک از 11 دانشکده این دانشگاه برنامه های جداگانه ای برای استقبال از دانشجویان جدیدالو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرطرفدارترین رشته های علوم پزشکی

پرطرفدارترین رشته های علوم پزشکی