مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 01:412016-09-26سياسي

امام جمعه رومشکان: آمریکا از قدرت نظامی ایران می ترسد


عده ای از مسئوولان می گویند، مذاکرات باعث شد که به کشور حمله نظامی نشود، نه آنچه که سبب منع استکبار از حمله نظامی به ایران شده، - قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران است، آمریکا از قدرت ایران می ترسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سلسله، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر جمیاری دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز سلسله بنام شهید مبشر گفت: دولت مال همه مردم است، نه قشر خاصی ما به سهم خودمان از دولت نقد می کنیم و چوب آن را هم می خوریم.

امام جمعه رومشکان با تذکر به نفوذ افکار منحرف در بین بعضی از مسوولان گفت: افرادی هستند که زحمات شهدا را زیر سوال می برند و می گویند ما باید اسراییل را به رسمیت بشناسیم تا مشکلات ما حل شود.

وی نسبت به رسوخ این تفکرات منحرف متذکر شد و تصریح کرد: اگر بنا بود که اسراییل را به رسمیت بشناسیم که این همه شهید نمی دادیم، اگر تکه تکه شویم و تحریم آب هم شویم، اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رومشکان این افکار منحرف را در یادواره 296 شهید والا مقام سلسله متذکر شد، گفت: عده ای از مسوولان می گویند، مذاکرات باعث شد که به کشور حمله نظامی نشود، نه آنچه که سبب منع استکبار از حمله نظامی به ایران شده، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران است، آمریکا از قدرت ایران می ترسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رومشکان: آمریکا از قدرت نظامی ایران می ترسد

امام جمعه رومشکان: آمریکا از قدرت نظامی ایران می ترسد