مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 00:012016-09-26سياسي

فرمانده سپاه فجر استان فارس تأکید کرد لزوم تشکیل کانون های فکر توسط نخبگان جامعه


تشکیل کانون های فکر یکی از نیازهای امروز جامعه است و نخبگان دانشگاهی باید با تشکیل این کانون ها به بررسی مشکلات مردم بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی عصر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اساتید و دانشجویان در سالن حکمت دانشگاه شیراز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح و آحاد ملت بوده و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و این هفته شهادت ها و شجاعت های مردم غیور کشورمان را به یاد می آورد.

وی با اشاره با آثار دفاع مقدس گفت: اگر دفاع مقدس نبود، آمریکا امروز به خود اجازه تجاوز به خاک ایران را می داد بنابراین باید قدر حکومت ولایی، رهبری، انقلاب و شهدا را بدانیم و اگر ناسپاسی کنیم باید منتظر عذاب الهی باشیم.

این مسؤول بیان کرد: دوران دفاع مقدس به چهار دوره تقسیم که شامل شرایط پیش از پیروزی انقلاب، شرایط پیش از جنگ تحمیلی، شرایط جنگ تحمیلی و شرایط مدیریتی بعد از جنگ تحمیلی می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه شریک آمریکا محسوب می شد و تابع استکبار جهانی بود اما با پیروزی انقلاب، این کشور یکی از متحدان خود را از دست داد و ایران از زیر یوغ استکبار جهانی خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فجر استان فارس تأکید کرد لزوم تشکیل کانون های فکر توسط نخبگان جامعه

فرمانده سپاه فجر استان فارس تأکید کرد لزوم تشکیل کانون های فکر توسط نخبگان جامعه