مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 23:512016-09-26سياسي

هر 6 ماه یکبار جشنواره بین‎المللی غذاهای اکو برگزار می ‎شود


در تلاش هستیم، جشنواره بین‎المللی غذاهای اکو هر 6 ماه یکبار برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، خلیل ابراهیم آکچا امشب در حاشیه آیین افتتاح جشنواره غذای جاده ابریشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور کلی شاهد هستید که این جشنواره از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ما در حال تدوین برنامه های جدیدی هستیم که گردشگران بیشتری را به زنجان جذب کنیم، گفت: در تلاش هستیم که با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی این جشنواره به صورت 6 ماه به 6 ماه برگزار شود.

دبیرکل سازمان اکو با اشاره به افزایش کشورهای شرکت کننده در این جشنواره از پنج کشور به 12 کشور را ظرفیت مهمی را دستاورد مهمی در این زمینه عنوان کرد و افزود: با مدیریت بهتر و هماهنگی های دقیق تر این تعداد در سال های آتی افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای صنعت گردشگری باید به همدیگر کمک کنیم، گفت: باید کمک کنیم که این صنعت رشد و توسعه بیشتری پیدا کند.

دبیرکل سازمان اکو با اشاره به اینکه کشور ایران و به تبع آن استان زنجان ظرفیت های بسیاری در امر گردشگری دارد، تصریح کرد: ایده که صنعت گردشگری را توسعه داده و از طریق کشورهای عضو اکو به صنعت توریسم کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دومین جشنواره غذاهای اکو ـ جاده ابریشم با دایر کردن 40 غرفه مجموعه نمایشگاهی بین‎المللی کاسپین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 6 ماه یکبار جشنواره بین‎المللی غذاهای اکو برگزار می ‎شود

هر 6 ماه یکبار جشنواره بین‎المللی غذاهای اکو برگزار می ‎شود