مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 23:512016-09-26سياسي

امام جمعه پردیس: جوانان خاطرات شهدا را مطالعه کنند


امروز جوانان باید خاطرات شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مطالعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام حسین توسلی امشب در چهارمین یادواره شهدای شهرستان پردیس در کنار بوستان نورالشهدای این شهر، هفته دفاع مقدس را جلوه گر ازخودگذشتگی و ولایتمداری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و اظهار داشت: هر سال هفته دفاع مقدس با سرفرازی پشت سر گذاشته می شود و امروز هر چه پیش می رویم، از آن مردانگی و استقامت و خون هایی که پای شجره انقلاب ریخته شد، بیشتر بهره برداری و حسن استفاده را می کنیم.

وی افزود: از هر کسی که یاد شهدا، امام راحل و دفاع مقدس را گرامی داشته، تشکر می کنیم و امروز کار ارزشمندی توسط شهرداری، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در پردیس صورت گرفت.

توسلی ادامه داد: امروز با فضاسازی بسیار عالی، حال و هوای جبهه های جنگ برای تمام ما تداعی شد و جوانان نیز در کنار این سنگرها، خاطرات شهدا را مطالعه می کنند تا از آن دوران اطلاعاتی را کسب کنند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: حضور خانواده معظم شهدا که چشم و چراغ جامعه ما هستند و خواهند بود، مایه دلگرمی برای مسؤولان و مردم است و عهد می بندیم که تا زنده هستیم، هر سال و به هر مناسبتی یادواره شهدا، هفته دفاع مقدس و تمام مناسبت ها را گرامی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: جوانان خاطرات شهدا را مطالعه کنند

امام جمعه پردیس: جوانان خاطرات شهدا را مطالعه کنند