مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 23:312016-09-26سياسي

با برگزاری همایش آلاله های گلگون رزمندگان و ایثارگران عسلویه تجلیل شدند


با برگزاری همایش آلاله های گلگون با حضور مردم و مسئولان، رزمندگان و ایثارگران عسلویه تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از عسلویه، دوشنبه شب در آیینی با حضور مسئولان سپاه استان بوشهر و شهرستان عسلویه و مدیران ارشد صنعت نفت در پارس جنوبی و جمعی از بسیجیان و رزمندگان و خانواده های شاهد و ایثارگر، همایش بزرگ آلاله های گلگون به منظور تجلیل از پیشکسوتان ایثار و مقاومت در عسلویه برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در همایش آلاله های گلگون اظهار داشت: اگر شهرستان عسلویه را به قطب اقتصاد ایران می شناسند و در سایه امنیت می توانیم تولید کنیم و صنعت را بچرخانیم باید قدردان همه شهدا و رزمندگان و ایثارگران باشیم.

مهدی یوسفی تصریح کرد: حمایت و قدردانی از رزمندگان و ایثارگران یک کار عقلانی است و هر کسی در هر حزب و تفکری این عمل را تایید می کند و قبول دارد چون بالاترین فاکتور در هر کشوری امنیت است.

وی گفت: امنیت بالاترین نعمت است و ما این نعمت و امنیت را از رزمندگان و شهدایی داریم که از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: تجلیل و پاسداشت یاد و نام حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم کاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برگزاری همایش آلاله های گلگون رزمندگان و ایثارگران عسلویه تجلیل شدند

با برگزاری همایش آلاله های گلگون رزمندگان و ایثارگران عسلویه تجلیل شدند