مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 20:262016-09-26سياسي

فردا صورت می گیرد برگزاری 6 ویژه برنامه در روز ایمنی و آتش نشانی در شیراز


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به مناسبت هفتم مهرماه 6 ویژه برنامه از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، مهدی شایق عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که به مناسبت هفتم مهرماه شش ویژه برنامه از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر برگزار می شود اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی ها، رژه خودروهای سازمان آتش نشانی و صبحگاه مشترک با حضور شهردار، اهدای درجه فرماندهان ارشد و تیم بانوان این سازمان ازجمله برنامه های در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی جشن در محل نمایشگاه های بین المللی فارس، افتتاح مرکز مانیتور، چهارشنبه ساعت 8:30 صبح، آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در گویم و شهرک سعدی با اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال از دیگر ویژه برنامه های روز آتش نشانی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: در راستای تسریع در اطفا حریق مجتمع های 20 طبقه، این سازمان سال گذشته اقدام به خرید بالابر 55 متری کرده است.

شایق بیان داشت: عملیات امداد 6 هزار و 257 مورد، 2 هزار و 402 حریق، یک هزار و 874 امداد، یک هزار و 277 امداد حیات وحش و 6 مورد امداد و حریق با یکدیگر و 30 مورد پیشگیری از مهم ترین فعالیت های 5 پنج ماهه نخست سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا صورت می گیرد برگزاری 6 ویژه برنامه در روز ایمنی و آتش نشانی در شیراز

فردا صورت می گیرد برگزاری 6 ویژه برنامه در روز ایمنی و آتش نشانی در شیراز