مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 20:112016-09-26سياسي

جانشین فرمانده سپاه همدان: نیروهای مسلح حتی اجازه تصور حمله به ایران را نمی دهند


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه به دور از عقل است نیروی نظامی ضعیفی داشته باشیم، گفت: نیروهای مسلح، هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمن حتی به فکر حمله به کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رزن اظهار کرد: جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس فقط با عراق نبود بلکه با استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام جنگ از چندین کشور اسیر داشتیم، نقش امام(ره) را در پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بی‎بدیل دانست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سالگرد شکسته شدن حصر آبادان افزود: پیام امام(ره) مبنی بر اینکه حصر آبادان باید شکسته شود انگیزه و روحیه رزمندگان را در اجرای فرمان ولی فقیه دوچندان کرد.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر گفت: در مدت 550 روز تصرف خرمشهر توسط عراق این کشور تمام تجهیزات مورد نیاز خود برای حفظ و نگهدار این شهر را فراهم کرده بود که با عنایت خداوند و تلاش های رزمندگان، خرمشهر نیز آزاد شد.

مجیدی خاطرنشان کرد: استکبار بعد از جنگ به این نتیجه رسید که دیگر با حمله نظامی نمی تواند انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود گمراه کند و در مرحله اول دست به تهاجم فرهنگی زد و سپس با جنگ اقتصادی درصدد مقابله با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه همدان: نیروهای مسلح حتی اجازه تصور حمله به ایران را نمی دهند

جانشین فرمانده سپاه همدان: نیروهای مسلح حتی اجازه تصور حمله به ایران را نمی دهند