مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 18:402016-09-26ورزشي

بهادر مولایی از حضور در میادین ورزشی محروم شد


کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری بهادر مولایی وزنه بردار دسته فوق سنگین را از حضور در میادین ورزشی محروم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در واکنش به اظهارات بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین پس از خط خوردن از تیم ملی علیه مسئولان فدراسیون، برخی کمیته ها، شورای عالی فنی و سرمربی تیم ملی وی را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم کرد.

باتوجه به اینکه بهادرمولایی طی دو مرحله از سوی کمیته انضباطی به این جلسه دعوت شد اما خود و نماینده قانونی اش برای پاسخگویی حاضر به شرکت در جلسات کمیته انضباطی نشدند در دومین جلسه این کمیته موضوع بحث و بررسی شد.

در این جلسه اظهارات بهادرمولایی در رسانه ها و خبرگزاری ها درباره رییس شورای عالی فنی فدراسیون، رییس کمیته پزشکی، سرمربی تیم ملی، ریاست فدراسیون و روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری قرائت شد.

همچنین با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، بازرسی و دفتر مشترک فدراسیون ها، مهدی روحانی رییس کمیته انضباطی اظهارات نامبرده مصداق نشر اکاذیب، شایعه، فرافکنی و توهین نسبت به مسئولان و ارکان فدراسیون وزنه برداری و برخی از نهادهای قانونی نظام جمهوری اسلامی ایران خصوصاً صدا و سیما دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادر مولایی از حضور در میادین ورزشی محروم شد

بهادر مولایی از حضور در میادین ورزشی محروم شد