مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 18:352016-09-26سياسي

یوکیا آمانو: نظارت و راستی آزمایی در ایران سالها ادامه خواهد داشت


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین المللخبرگزاری صداوسیما" ، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در بیانیه خود برای شصتمین جلسه کنفرانس عمومی آژانس در سال 2016 میلادی گفت راستی آزمایی و نظارت در ایران تازه آغاز شده است و تا سالیان متمادی خواهد داشت.

متن بیانیه یوکیا آمانو در شصتمین جلسه کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال 2016 میلادی به این شرح است:خرسندم از اینکه به همه شرکت کنندگان در شصتمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی خوشامد می گویم.

این نقطه عطف مهمی در تاریخ ما است و آژانس در شش دهه گذشته، دستاوردهای بسیاری داشته است.

با فراهم کردن دانش و فناوری هسته ای برای افزایش رفاه و کامیابی بشر، ما تغییر واقعی در زندگی میلیون ها نفر در سراسر دنیا ایجاد کردیم.

همچنین از طریق کارمان برای اطمینان از اینکه مواد هسته ای کماکان برای مصارف صلح آمیز استفاده خواهد شد، کمکِ بی نظیری به صلح و امنیت بین المللی کردیم.

آژانس در سال 2005 میلادی با جایزه صلح نوبل که به شکل مشترک به آژانس و سلفِ من، دکتر محمد البرادعی اعطاء شد، توجه ویژه ای دریافت کرد.

به همه پیشینیان خودم به خاطر نقش عظیم آنها در شکل دهی به سازمانی که امروز افتخار خدمتگزاری در آن را داریم، ادای احترام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوکیا آمانو: نظارت و راستی آزمایی در ایران سالها ادامه خواهد داشت

یوکیا آمانو: نظارت و راستی آزمایی در ایران سالها ادامه خواهد داشت