مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 16:562016-09-26سياسي

فرماندار نیر: گزینه کنار گذر نزدیک به شهر نیر اجرایی می شود


برای احداث کمربندی و کنار گذر شهر نیر قرار بر این است تا گزینه نزدیک به شهر از بین گزینه های مطرح شده اجرایی و عملیاتی شود که امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی این کنار گذر اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در نشست با مسؤولان و مدیران شهرستان نیر اظهار کرد: برای احداث کنار گذر و کمربندی نیر دو پیشنهاد ارائه شده بود که با بررسی های کارشناسی گزینه نزدیک به شهر انتخاب شد تا نسبت به اجرای سریع و مناسب این کنار گذر اقدام شود تا با فاصله کمتر از مرکز شهر این پروژه اجرایی شده و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با تأیید نهایی این گزینه و تصویب شورای ترافیک امیدواریم راه و شهرسازی هر چه سریعتر اجرای این پروژه را شروع کند تا زمینه برای گذر مسافران، گردشگران و صاحبان خودروهای سنگین از مسیر کنار گذر و کمربندی نیر فراهم آید.

این مسؤول از احداث مسیر ارتباطی مناسب شهرک تخصصی آب از محور مناسب و قابل اعتماد خبر داد و گفت: با بهسازی و آسفالت ریزی این مسیر به راحتی می توان در این زمینه راه دسترسی مناسبی را در اختیار صاحبان صنعت قرار داد.

به جای محور خطرناک سرچم مسیر کریق ـ آرموداق محور مطمئن برای رسیدن به مرکز کشور فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه نشستی را اخیراً با نیری های مقیم تهران داشتیم که در این نشست توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نیر: گزینه کنار گذر نزدیک به شهر نیر اجرایی می شود

فرماندار نیر: گزینه کنار گذر نزدیک به شهر نیر اجرایی می شود