مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 15:212016-09-26سياسي

رییس دانشگاه خوارزمی تأکید کرد ضرورت انتقال آرمان های رزمندگان اسلام به نسل امروز


رییس دانشگاه خوارزمی بر ضرورت انتقال آرمان های رزمندگان اسلام به نسل امروز تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما انتقال این اهداف و آرمان ها به نسل امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرج، محمدعلی سبحان اللهی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشکده خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار داشت: انتقال مفاهیمی مانند رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی به نسل امروز یکی از مهم ترین مسؤولیت هایی است که باید به درستی انجام شود.

وی افزود: دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس در نظر داشتند با توطئه های مختلف ایران را شکست دهند اما از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هرگز اجازه نداد که دشمن به اهداف خود نزدیک شود.

رییس دانشگاه خوارزمی تأکید کرد: دشمنان در زمان جنگ تحمیلی از سوی همه کشورهای غربی مورد حمایت بودند اما ایران اسلامی تنها با تکیه بر اعتقادات و گوش به فرمان امام راحل بودن موفق شد در این جنگ هشت ساله موفق باشد.

سبحان اللهی گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و آنها را الگویی بزرگ در زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را دارند، خاطرنشان کرد: باید از رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس درس بگیریم و خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه خوارزمی تأکید کرد ضرورت انتقال آرمان های رزمندگان اسلام به نسل امروز

رییس دانشگاه خوارزمی تأکید کرد ضرورت انتقال آرمان های رزمندگان اسلام به نسل امروز