مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 14:412016-09-26دانش

کریم مجتهدی: رشته ام فلسفه غرب است اما غربزده نیستم/ دیگر تدریس نمی کنم


عضو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی خطاب به دانشجویان ورودی جدید گفت: رشته ام فلسفه غرب بوده، ممکن است ایران زده باشم اما غربزده نیستم، - بنابراین از شما خواهش می کنم فراموش نکنید ما ایرانی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه "، کریم مجتهدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ساعتی پیش (دوشنبه 5 مهر ماه) در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در این پژوهشگاه که با حضور دانشجویان برگزار شد، عنوان کرد: این امکان که به شما دانشجویان برای تحصیل داده شده، یک امتیاز است نه یک حق! افراد زیادی در این کشور هستند که از من و شما با استعدادتر هستند اما یا به دلیل امکانات مادی یا مسائل دیگر هرگز این شرایط برایشان پیش نیامده است.

وی در ادامه افزود: پس اگر این امتیاز به شما دانشجویان یا من معلم داده شده که تدریس کنم -که البته الان دیگر تدریس نمی کنم- برای این است که این صرف امتیاز است و باید آن را به جد در نظر بگیرید.

دانشجو شدن و دانشجو بودن اصلا آسان نیست یک چهره با شخصیت فقط می تواند دانشجو باشد بقیه می توانند در دانشگاه بازی کنند و وقت دیگران را بگیرند.

مجتهدی با بیان اینکه تصمیم بگیرید از امروز از هیچ چیزی دیگر نترسید مخصوصا اینکه شما مورد پسند دیگران قرار می گیرید یا خیر، توضیح داد: اراده کامل داشته باشید که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریم مجتهدی: رشته ام فلسفه غرب است اما غربزده نیستم/ دیگر تدریس نمی کنم

کریم مجتهدی: رشته ام فلسفه غرب است اما غربزده نیستم/ دیگر تدریس نمی کنم