مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 13:502016-09-26سياسي

مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در فارس


به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح استان فارس در مرکز آموزش علوم و فنون و مکانیزه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما "، مرکز فارس ، فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت : امنیت و آرامش امروز کشور حاصل تلاش ها و از خود گذشتگی های نیروهای مخلص در حوزه های مختلف کشور است .

امیر جمشیدی با اشاره به اینکه مردم در دوران دفاع مقدس در کنار نیروی های مسلح به خوبی از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند افزود : دفاع مقدس درس ها و تجربه های مختلفی را برای کشور و به خصوص نیروهای مسلح ما داشت .

وی ادامه داد : انسجام امروز در نیروهای مسلح کشور نشان از فرماندهی بی نظیر و رهبری فرمانده کل قواست و این نعمتی است که توان نظامی ما را از سایر کشور ها متمایز می کند .

فرمانده سپاه فارس نیز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس ، نماد همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح و آحاد مردم ایران اسلامی است سردار غیاثی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم ما و نیروهای مسلح است .

سردار غیاثی افزود :دفاع مقدس دارای برکاتی بود که در سالهای مختلف نمود خود را بیشتر نشان می دهد و این مهم باید به خوبی به نسل جوان ما منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در فارس

مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در فارس