مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 13:452016-09-26اقتصادي

پول برای احیای ذخایر آب نداریم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه تاکنون اعتبارت احیای و تعادل بخشی ذخایر آب استان تهران اختصاص نیافته است، گفت: با توجه به ذخایر بالای سدها امسال تهران کمبود آب ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، خسرو ارتقایی امروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه آب و فاضلاب تهران در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت بارندگی در سال آبی گذشته تهران، گفت: وضعیت بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی همراه بوده ولی نسبت به وضعیت دراز مدت آمارها کاهش 18 درصدی بارندگی را نشان می دهند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران وضعیت ذخیره سدهای استان را به دلیل بارندگی های ابتدای سال نسبتاً مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هم اکنون بین 70 تا 75 درصد از حجم سدهای لتیان، امیرکبیر، طالقان و ماملو پر شده که پیش بینی می شود در پاییز امسال و همزمان با شروع سال آبی جدید وضعیت بارندگی مناسبی داشته باشیم تا در ماه های آتی با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم.

این مقام مسئول همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد اختلاف نظر شرکت آب منطقه ای تهران با شهرداری لواسان بر سر حریم و بستر رودخانه جاجرود، تصریح کرد: قبلا با شهرداری لواسان در این ارتباط تفاهم نامه ای منعقد شده بود که به دلیل عدم رعایت مبانی این تفاهم از سوی شهرداری، این تفاهم نامه هم اکنون معلق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول برای احیای ذخایر آب نداریم

پول برای احیای ذخایر آب نداریم