مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 12:512016-09-26حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان همدان: باند سارقان نوجوان در همدان متلاشی شد


فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انهدام باند سه نفره سارقان نوجوان در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، پژمان قویمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند سه نفره سارقان کودک و نوجوان در همدان دستگیر شدند.

وی در تشریح این مطلب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده آرامگاه باباطاهر، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 عین القضات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مأموران انتظامی بعد از بررسی همه‎جانبه سرقت‎ها و اظهارات مالباختگان متوجه شدند که تمام سرقت‎ها توسط سه نوجوان انجام می‎شود که با یک شگرد خاص صورت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه این نوجوانان در پوشش دستفروش در نقاط مختلف شهر پرسه می زدند، گفت: تحقیقات پلیس نشان داد که این افراد به انواع سرقت‎ها مثل سرقت موبایل، دخل‎زنی و جیب‎بری را انجام داده اند.

قویمی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی، هر سه سارق دستگیر شدند، گفت: این متهمان ساکن شهر همدان بودند که سن آنها بین 10 تا 13 سال بود.

وی با بیان اینکه سردسته آنها نوجوانی 13 ساله است، اظهار کرد: این افراد در بازجویی فنی پلیس، به بیش از 80 فقره جیب بری، چندین فقره سرقت موبایل و چندین فقره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان همدان: باند سارقان نوجوان در همدان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان: باند سارقان نوجوان در همدان متلاشی شد