مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 08:502016-09-26فرهنگي

اجرای نمایش های جدید در تئاتر شهر


برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از هفته جاری چند اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف این مجموعه روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شش اثر نمایشی هفته جاری در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و پلاتو اجرا و میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش سردار نوشته و کاری از نادر برهانی مرند از ساعت 19 و30 اجرای خود را آغاز می کند.

در این نمایش هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، نداکوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی به ایفای نقش می پردازند.

تالار چهارسو هم با نمایش درباره تصویرت از من تجدید نظرکن اثری از النوراهردراز یکشنبه چهارم مهر ساعت 20 و 30 به مدت 80 دقیقه با حضور آروند دشت آرای (ایران)، مارین ون هولک (هلند)، آروشا بیگی (ایران)، مالته شولتز (آلمان)، دیبا خاتمی (ایران)، میخاییل بلوس (هلند)، استوارت دنیسون (انگلستان)، آزاده میرزایی (ایران) میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

فصل بهار نارنج نوشته محمود ناظری و غلامرضا عربی از ششم مهرساعت 18 به مدت50 دقیقه در پلاتو اجرا به صحنه می رود و گروهی از بازیگران نابینا متشکل از ندا سلیمانی، علی بلبلی، مریم دیهیم بخت، حجت الله سنگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های جدید در تئاتر شهر

اجرای نمایش های جدید در تئاتر شهر