مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 07:402016-09-26دانش

توضیح معاون وزیرعلوم درباره هزینه سنوات دانشجویان


معاون آموزشی وزیر علوم با هدف شفاف سازی درمورد هزینه سنوات دانشجویان، توضیحاتی را در مورد آیین نامه های جدید آموزشی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با بیان اینکه بازنگری آیین نامه های آموزشی از سال 93 آغاز شد، افزود: تا قبل از سال 93 آیین نامه های آموزشی به صورت پراکنده و با اعمال سلایق اجرا می شد.

به همین دلیل از سال 93 بازنگری این آیین نامه ها آغاز شد و آیین نامه آموزشی جدید مقطع کارشناسی در سال 94 و برای دانشجویان ورودی 94 به بعد و آیین نامه های آموزشی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در بهمن 94 و اردیبهشت 95 نهایی و ابلاغ شد.

آیین نامه های جدید آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی 95 به بعد لازم الاجرا استوی با تأکید بر اینکه مهم ترین ویژگی آیین نامه های جدید آموزشی یکپارچه شدن آن ها است افزود: در این آیین نامه ها هیچ بخشنامه و تصمیم متفرقه ای نافذ نیست.

مدت مجاز تحصیلی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی 8 ترم، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 4 ترم و برای دانشجویان مقطع دکتری 8 ترم است و امری که در آیین نامه آموزشی تحت عنوان آموزش رایگان مطرح می شود مربوط به دانشجویانی است که در بازه زمانی مذکور به تحصیل خود پایان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون وزیرعلوم درباره هزینه سنوات دانشجویان

توضیح معاون وزیرعلوم درباره هزینه سنوات دانشجویان