مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 06:212016-09-26سياسي

یادداشت/ یدالله جوانی بنیه دفاعی ایران تهدیدات را بی اعتبار کرد


دکترین نظامی کشور ما بر اصل بازدارندگی نظامی دفاعی استوار است به این معنی که باید آنچنان مقتدر باشیم که دشمن تحت هیچ شرایطی جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جام جم در یادداشتی به قلم سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، نوشت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای فوق العاده راهبردی قرار دارد که به دلایل گوناگون مورد طمع قدرت های جهانی بوده و هست.

ایران همچنین با توجه به ماهیت دینی که دارد همواره با تهدیداتی روبه روست و ادبیات قدرت های استکباری در مقابل کشورمان همواره ادبیات تهدید بوده است.

بنابراین استقلال و موجودیت نظام ما از سوی نظام سلطه، قابل پذیرش نیست و آنها به هر وسیله ای به دنبال ساقط کردن نظام دینی ایران هستند.

سیاست آمریکا سیاست براندازی است و وقتی جمهوری اسلامی با چنین تهدیدی مواجه است طبیعی است که برای دفاع از خود به سمت تقویت بنیه دفاعی برود.

دکترین نظامی کشور ما بر اصل بازدارندگی نظامی دفاعی استوار است به این معنی که باید آنچنان مقتدر باشیم که دشمن تحت هیچ شرایطی جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد و توانمندی ما، دشمنان را به وحشت بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ یدالله جوانی بنیه دفاعی ایران تهدیدات را بی اعتبار کرد

یادداشت/ یدالله جوانی بنیه دفاعی ایران تهدیدات را بی اعتبار کرد