مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 04:512016-09-26بين الملل

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم فرافکنی حقوق بشری به سبک آمریکا


کاخ سفید، به عنوان یکی از اصلی ترین ناقضان حقوق بشر، مواردی همچون حمایت همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی و دفاع تمام قد از متحدان مرتجع خود مانند عربستان سعودی برای سرکوب و نقض حقوق بشر در قبال مردم مظلوم منطقه را در پرونده خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از حسین کنعانی مقدم نوشت: حمایت از حقوق اساسی و مبنایی مردم سراسر جهان، صرف نظر از ملیت، مذهب، رنگ، نژاد، سن، جنسیت و اعتراض به نقض این حقوق، از آموزه های مسلم اسلام و درعین حال، رویکردی مهم و ارزشمند است.

اما آنچه در این خصوص نگران کننده است، حمایت کشورهایی است که خود، اولین و بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر هستند، آشکارا به موافقت نامه ها و کنوانسیون های به رسمیت شناخته شده بین المللی که تضمین کننده احترام به کرامت و حیثیت نوع بشر هستند، دهن کجی می کنند و درعین حال، صدای خود را در اعتراض به نقض حقوق بشر بلند کرده و دائماً دیگران را به نقض حقوق انسان ها در اکناف عالم متهم می نمایند.

ازجمله این کشورها که با توجه به واقعیت های میدانی، کارنامه سیاهی در این زمینه دارد، آمریکاست که از این ابزار برای پیگیری و پیشبرد اهدافش علیه جمهوری اسلامی ایران به مدد پمپاژ امواج دروغین غول های رسانه ای، همواره سوءاستفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم فرافکنی حقوق بشری به سبک آمریکا

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم فرافکنی حقوق بشری به سبک آمریکا