مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 01:112016-09-25سياسي

معاون دادستان زنجان: درمان گرا شدن بحث ترک اعتیاد نیازمند فرهنگ سازی است


درمان گرا شدن بحث ترک اعتیاد، نیازمند فرهنگ سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محمدرضا احمدی یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: کمیته حقوقی و قضایی، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامات متعددی را طی سال انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه در بخش نخست از ظرفیت شورا در راستای برطرف کردن نواقص قانونی استفاده می شود، گفت: در همین راستا بخشی از نواقص را یادداشت و به تهران ارسال کرده ایم.

معاون دادستان زنجان با بیان اینکه جریمه های تعیین شده برای حمل مواد مخدر بازدارندگی لازم را ندارد، اضافه کرد: عدم اجرای قاطع قوانین در بخش نیز از دیگر مشکلات موجود در این زمینه است که منجر به بروز مشکلاتی شده است.

احمدی با بیان اینکه باید در این راستا لازم است که مجازات های نقدی اصلاح شود، گفت: باید هر سال با تغییر شاخص ها جزای نقدی نیز افزایش پیدا کند در صورتی که اینگونه نیست.

وی در ادامه به ساز و کار ترک اعتیاد معتادان نیز اشاره کرد و گفت: قبلا نگاه به معتادان مجازات محور بود ولی پس از سال 89 نگاه درمان گرایانه شد.

معاون دادستان زنجان با بیان اینکه درمان گرا شدن بحث ترک اعتیاد نیازمند فرهنگ سازی است، تبیین کرد: در این راستا باید در بین خانواد ها فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان زنجان: درمان گرا شدن بحث ترک اعتیاد نیازمند فرهنگ سازی است

معاون دادستان زنجان: درمان گرا شدن بحث ترک اعتیاد نیازمند فرهنگ سازی است