مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 00:562016-09-25پزشكي

استاندار مازندران: دانشگاه‎های علوم پزشکی مازندران از مراکز سرآمد در کشور هستند


مازندران دارای دو دانشگاه مستقل علوم پزشکی است که از مراکز برجسته پزشکی و سرآمد در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساری، ربیع فلاح جلودار یکشنبه شب در جمع دانشجویان، اساتید، خیران و مسؤولان حوزه سلامت این استان که برای شرکت در همایشی با حضور پروفسور سمیعی در دانشگاه پیامبر اعظم(ص) حضور یافتند، اظهار کرد: مازندران دارای دو دانشگاه مستقل علوم پزشکی بابل و ساری (مازندران) است که هر دوی آنها از مراکز برجسته پزشکی و سرآمد در کشور هستند.

وی با اشاره به خدمات دولت در زمینه کاهش فرانشیز و سایر خدمات برای خدمت به مردم به‎ویژه قشر آسیب‎پذیر جامعه افزود: ساخت 14 کلینیک ویژه در مازندران، 12 اورژانس بیمارستانی، 150 خانه بهداشت روستایی، 74 مرکز بهداشت و درمان روستایی و ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش‎آموزان زیر 14 سال از خدمات خوب حوزه سلامت در مازندران است.

استاندار مازندران بیان کرد: 500 هزار مازندرانی از خدمات بیمه سلامت در این استان بهره‎مند شدند که قبل از طرح تحول سلامت، زیر پوشش هیچ نوع بیمه‎ای نبودند.

این مسؤول با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از پروفسور سمیعی افزود: این پزشک حاذق نیز به دانشجویان علاقه‎مند هستند و روزانه با بیش از 100 ایمیل از مراکز مختلف دنیا از اساتید گرفته تا دانشجویان روبه‎رو هستند و به همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: دانشگاه‎های علوم پزشکی مازندران از مراکز سرآمد در کشور هستند

استاندار مازندران: دانشگاه‎های علوم پزشکی مازندران از مراکز سرآمد در کشور هستند