مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 21:502016-09-25سياسي

نشست امروز شورای امنیت حاوی پیامی مبنی بر ادامه حمایت از تروریستهاست


بار دیگر به آنان اطمینان می دهم که دولت سوریه، حلب را به طور کامل پس خواهد گرفت و اگر کشورهای عضو این سازمان بین المللی هر کدام یک پایتخت دارند کشور من، - " نماینده دائم سوریه در سازمان ملل: اطمینان می دهم که دولت سوریه، حلب را به طور کامل پس خواهد گرفت و اگر کشورهای عضو سازمان ملل هر کدام، یک پایتخت دارند کشور من، دو پایتخت دارد یعنی دمشق و حلب.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد روز یکشنبه در نشست شورای امنیت گفت: درخواست برخی از اعضای دائم شورای امنیت برای تشکیل نشست امروز حاوی پیامی برای گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی است مبنی بر این که حمایت از آنها ادامه دارد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل افزود: سه کشوری که درخواست برگزاری نشست امروز شورای امنیت را مطرح کرده اند 13 بار در مسیر صدور بیانیه ریاستی در شورای امنیت در انفجارهای تروریستی در سوریه مانع تراشی کردند.

بشار جعفری نماینده گفت: تروریست های احرار الشام برای حمله شیمیایی با استفاده از یونیفورم ارتش سوریه برنامه ریزی می کنند و با انتشار تصاویر آن در صدد هستند دولت و ارتش سوریه را متهم به ارتکاب این حملات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امروز شورای امنیت حاوی پیامی مبنی بر ادامه حمایت از تروریستهاست

نشست امروز شورای امنیت حاوی پیامی مبنی بر ادامه حمایت از تروریستهاست