مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 21:362016-09-25اقتصادي

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کاهش ضایعات محصولات کشاورزی با استفاده از ماشین آلات در اراضی زراعی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، علیرضا شعبان نژاد عصر امروز در جریان بازدید از زمین های کشاورزی این شهرستان با اشاره به رشد خوب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در گیلان اظهار کرد: استفاده کشاورزان از ماشین آلات کشاورزی سبب کاهش ضایعات در محصول شده است.

وی به کاهش هزینه ها با تجهیز و نوسازی شالیزارها در گیلان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 10 هزار هکتار از شالیزارهای استان تجهیز و نوسازی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در 120 روستا عملیات تجهیز و نوسازی شالیزارها انجام شده است، تصریح کرد: طرح مذکور در قالب 70 پروژه اجرایی شده است.

شعبان نژاد، اجرای طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها را با مشارکت 70 پیمانکار در گیلان خواند و بیان کرد: تعداد هشت گروه مشاوران و یک هزار و 500 نفر مهندس و کارشناس در راستای اجرای طرح تجهیز و نوسازی وارد زمین های کشاورزی استان شدند.

وی به تجهیز و نوسازی 25 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان در سال 95 اشاره کرد و گفت: طرح مذکور با مجوز وزیر جهاد کشاورزی در استان عملیاتی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رشد صددرصدی ایجاد شبکه های آبیاری در استان، خاطرنشان کرد: آبیاری تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در گیلان

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در گیلان