مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 16:402016-09-25اقتصادي

آغاز همایش هم اندیشی بهبود بهره وری توزیع برق شمالغرب کشور در اردبیل


همایش هم اندیشی بهبود بهره وری توزیع برق امروز با حضور کارشناسان و مدیران شرکت های نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ، هم اندیشی و استفاده از تجربیات همدیگر در جهت بهبودی و بهره برداری شبکه های برق و ارتقای بهره وری را از جمله اهداف پنجمین نشست هم اندیشی بهبود بهره برداری و هماهنگی تولید و مصرف شرکت های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور عنوان کرد.

مهندس علیرضا علیزاده گفت : در این همایش 2 روزه که چهارم و پنجم مهر برگزار می شود کارشناسان و مدیرانی از شرکت های توزیع نیروی برق استان های آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کردستان ، کرمانشاه ، لرستان ، همدان ، ایلام ، زنجان ، قزوین ، گیلان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز شرکت دارند.

وی با بیان این که صنعت برق کشور نیم نگاهی به چشم انداز جهانی صنعت برق در سال 2025 دارد افزود : هوشمند سازی شبکه ، حل تضاد کربن و انرژی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق سه بند اساسی این چشم انداز می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به قابلیت های بسیار خوب هوشمند سازی گفت : هوشمند سازی هم نقش مهمی در امنیت ، اقتصاد و محیط زیست دارد و باعث کاهش مصرف برق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش هم اندیشی بهبود بهره وری توزیع برق شمالغرب کشور در اردبیل

آغاز همایش هم اندیشی بهبود بهره وری توزیع برق شمالغرب کشور در اردبیل