مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 15:212016-09-25اقتصادي

معاون وزیر نفت خبر داد امضای 52 قرارداد بومی سازی کالاهای پرمصرف صنعت نفت


معاون وزیر نفت از امضای 52 قرارداد داخلی سازی 10 گروه پرمصرف خبر داد و گفت: طرح بومی سازی 10 گروه خانواده کالاها و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت به نیمه راه رسید و وزارت نفت برای تعمیم این طرح به 99 گروه کالایی برنامه ریزی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی " محمدرضا مقدم، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، امروز در همایش تشکیل کمیته های تعیین استانداردهای 10 گروه کالایی که در سالن شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران در حال برگزاری است گفت: از همکارانی که در استقرار سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت تلاش کردند قدردانی می کنم و امیدوارم این کار ماندگار توسعه یابد.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری افزود: با توجه به استقرار این سامانه، همه معاملات خرید کالا و تجهیزات به طور شفاف و با سرعت و کیفیت بهتری انجام می شوند.

وی ادامه داد: کارگروه های فنی و بازرگانی را در چهار شرکت اصلی وزارت نفت تشکیل داده ایم و حاصل آن تهیه فهرست بلند تامین منابع دستگاه مرکزی وزارت نفت (وندورلیست سازندگان داخلی) بوده است.

مقدم یادآور شد: پس از سال ها فعالیت، این فهرست به طور رسمی اعلام شده است و باید در ادامه، این فهرست از سوی کارگروه های فنی و بازرگانی تکمیل و فضایی شفاف در رابطه با سازندگان داخلی، خارجی و تامین کنندگان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نفت خبر داد امضای 52 قرارداد بومی سازی کالاهای پرمصرف صنعت نفت

معاون وزیر نفت خبر داد امضای 52 قرارداد بومی سازی کالاهای پرمصرف صنعت نفت