مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 15:012016-09-25فرهنگي

اجرای هشت گروه تئاتر ایرانی در ارمنستان


البرت بیگ جانی دبیر بخش ایران جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان از حضور 8 گروه تئاتر ایران و برپایی یک کارگاه در جشنواره امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، دبیر بخش ایران جشنواره هنرهای اجرایی هایفست با بیان این خبر گفت: از ایران 8 نمایش از تهران و شهرهای اراک ، کرمان و بیرجند در جشنواره امسال حضور خواهند داشت.

وی در معرفی نمایش های ایرانی این دوره افزود: -نمایش"جاودانگی" به کارگردانی "نیما دهقان" از گروه "تجربه" تهران - نمایش"پسماندگان" به کارگردانی "کیوان نخعی" از گروه "تئاتر موُلف" تهران - نمایش"گفت امروزبینی وفردابینی وپس آن فردا" به کارگردانی "زهره بهروزی نیا" از گروه "آریا" از تهران - نمایش"چمدان وسگ ملوس" به کارگردانی "آلبرت بیگ جانی" از گروه"دیماک" از تهران - نمایش"ساعت چنده.

؟" به کارگردانی "الهه پورجمشید" از گروه "نگاه" از تهران - نمایش"مکبث" به کارگردانی "افق ایرجی" از گروه"کوچه" از اراک - نمایش"نفرسوم" به کارگردانی "احسان خیرمند" از گروه "زار" از کرمان - نمایش"عروس خوشه های عقاقی" به کارگردانی "میثم صدرا" از گروه "میم" بیرجند در ایروان اجرا خواهند شد وی از برپایی کارگاه آموزشی به عنوان "بازیگرتئاتر خیابانی" توسط "ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هشت گروه تئاتر ایرانی در ارمنستان

اجرای هشت گروه تئاتر ایرانی در ارمنستان