مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 14:162016-09-25دانش

امکان ادامه تحصیل برای دانشجو معلمانی که سه سال سابقه خدمت داشته باشند


معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در خصوص ادامه تحصیل دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجو معلمانی می توانند ادامه تحصیل دهند که سه سال سابقه خدمت داشته باشند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید موسی پور، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص منع ادامه تحصیل دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دو جنبه دارد، که یکی تحصیل در همین دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی و دیگری تحویل مدارک دانش آموختگان دوره لیسانس برای ادامه تحصیل در دانشگاه های دیگر است؛ که برای بخش اول محدودیتی قائل شدیم.

براساس اساسنامه که دانشجویی می تواند ادامه تحصیلات در این دانشگاه داشته باشد که سه سال سابقه خدمت داشته باشد، بنابراین دانشجو معلمانی که امسال فارغ التحصیل می شوند، پس از سه سال سابقه خدمت می توانند برای ادامه تحصیل به این دانشگاه بازگردند.

وی افزود: برای ادامه تحصیل در سایر دانشگاه ها و تحویل مدارک این دانشجویان طبق قانون متعهدین خدمت، وقتی می توانیم مدارک را به دانشگاه های دیگر تحویل دهیم که دانشجو اولا اجازه از محل خدمت خود داشته باشد و ثانیا تعهد تکمیلی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ادامه تحصیل برای دانشجو معلمانی که سه سال سابقه خدمت داشته باشند

امکان ادامه تحصیل برای دانشجو معلمانی که سه سال سابقه خدمت داشته باشند