مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 13:562016-09-25دانش

ابلاغ دستورالعمل اجرای دوره های تک پودمان بین سطوح تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اجرای دوره های تک پودمان بین سطوح تحصیلی این دانشگاه از مهرماه آغاز شده و دستورالعمل نحوه اجرا و درخواست برگزاری این دوره ها نیز از طریق سامانه ابلاغ شده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اخوان، معاون آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: دستورالعمل نحوه درخواست برگزاری و اجرای دوره های آموزش های عالی تحصیلات تکمیلی بین سطوح تحصیلی( تک پودمان) تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: از مهرماه امسال بخش خصوصی و دولتی می توانند تک پودمان های مورد نیاز خود را طراحی و پس از تصویب در شورای گسترش آموزش عالی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرایی کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل برگزاری تک پودمان ها برای بین سطوح دیپلم و کاردانی، کاردانی و کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و دکتری طراحی و تدوین می شود.

اخوان گفت: درحال حاضر برخی از دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی مجوز برگزاری تک پودمان ها برای بین سطوح تحصیلی را از این دانشگاه دریافت کرده اند که این دوره ها از مهرماه سال جاری اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل اجرای دوره های تک پودمان بین سطوح تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

ابلاغ دستورالعمل اجرای دوره های تک پودمان بین سطوح تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی