مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 13:402016-09-25اقتصادي

ثبت 15 میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور


مبارزه با قاچاق دارو، لوازم خانگی و محصولات آرایشی بهداشتی، از اولویت های امسال سازمان تعزیرات حکومتی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"ی مرکز خراسان شمالی علیرضا جمشیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی، با اشاره به ثبت 15 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور گفت: لایحه تفکیک تخلف از جرم با هدف پیشگیری و رسیدگی بهتر به موضوع قاچاق به زودی به مجلس ارائه می شود.

وی افزود: نظارت مستمر بر ورودی کالا از مرزهای کشور با تعامل دستگاه های مرتبط و همچنین تامین زیرساخت های فضای مجازی برای رسیدگی مناسب تر به پرونده های قاچاق، اقدامی موثر برای کاهش انواع قاچاق در کشور خواهد بود.

معاون وزیر دادگستری با اشاره به برنامه ریزی فصلی این سازمان برای مبارزه با قاچاق کالا افزود: مبارزه با قاچاق دارو، لوازم خانگی و محصولات آرایشی بهداشتی، از اولویت های سه ماه آینده این سازمان برای مبارزه با قاچاق کالاست.

محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی، ساماندهی و رسیدگی به پرونده های قاچاق و آگاهی بخشی برای اقشار مردم باعث شده تا این استان، جرائم سازمان یافته با موضوع قاچاق نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور

ثبت 15 میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور