مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 13:152016-09-25بين الملل

حریری میشل عون را برای ریاست جمهوری لبنان تایید کرد


منابع آگاه در بیروت فاش کردند که رییس جریان "المستقبل" انتخاب میشل عون برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان را تایید کرده است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 11 منابع آگاه در بیروت فاش کردند که رییس جریان "المستقبل" انتخاب میشل عون برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان را تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع در مصاحبه با روزنامه عکاظ گفتند که تایید سعد حریری، رییس جریان المستقبل برای انتخاب میشل عون، رییس فراکسیون "تغییر و اصلاح" به عنوان رییس جمهور لبنان آماده شده است و فقط به برخی از صلاحات جزیی کوچک نیاز دارد که آنها نیز ظرف چند روز رفع خواهند شد.

در مقابل وزیر نبیل دو فریج، نماینده جریان المستقبل در دولت لبنان نیز در مصاحبه ای با عکاظ گفت: هیچ دستوراتی در این خصوص دریافت نکرده ام.

اگر توافقی بر سر انتخاب میشل عون وجود داشته باشد، ماباید از مواضع نبیه بری، رییس پارلمان و دو نماینده لبنانی یعنی ولید جنبلاط، رییس "حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان" و سلیمان فرنجیه، نامزد تصدی پست ریاست جمهوری مطلع شویم.

در همین حال، مصطفی علوش، از رهبران جریان المستقبل و نماینده سابق لبنانی گفت: حزب الله و ایران دو بازیگر اصلی در منطقه هستند و ما در وضعیتی هستیم که کاری از ما بر نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری میشل عون را برای ریاست جمهوری لبنان تایید کرد

حریری میشل عون را برای ریاست جمهوری لبنان تایید کرد