مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 12:552016-09-25بين الملل

تشکیل کمیته چهارجانبه عربی برای بررسی شهرک سازی ها


وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد که کمیته چهارجانبه عربی (امارات، مصر، عربستان و اردن) ظرف روزهای آتی در قاهره تشکیل جلسه می دهد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 9 وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد که کمیته چهارجانبه عربی (امارات، مصر، عربستان و اردن) ظرف روزهای آتی در قاهره تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین گفت که کمیته چهارجانبه در مورد اتخاذ گام های لازم جهت ارائه پیش نویس قطعنامه علیه شهرک سازی اسراییل در شورای امنیت در آینده ای نزدیک گفتگو خواهد کرد.

مالکی در مورد تلاش های دولت آمریکا برای به جریان انداختن روند صلح گفت که جان کری، وزیر خارجه آمریکا به وی گفته است که هیچ فعالیتی در سطح دولت آمریکا در مورد نزاع فلسطینی اسراییلی تا انتخابات آمریکا صورت نخواهد گرفت اما فعالیت هایی توسط دولت آمریکا پس از مدتی کوتاه از پایان انتخابات در یک ماه و نیم بعد یا دو ماه بعد انجام می شود اما وی ماهیت این فعالیت ها را مشخص نکرد.

وی در مورد کنفرانس صلح نیز تصریح کرد: نشستی در 19 ماه میلادی جاری در نیویورک در حاشیه نشست های مجمع عمومی برگزار شد که که در آن مسئولان ارشد گروه کشورهایی حضور داشتند که این گروه اخیرا در پاریس تشکیل جلسه داد و طی این نشست بر سر برگزاری نشست های دوره ای تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته چهارجانبه عربی برای بررسی شهرک سازی ها

تشکیل کمیته چهارجانبه عربی برای بررسی شهرک سازی ها