مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 12:052016-09-25سياسي

آغاز به کار هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان


هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور رسمی در اصفهان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ در این اجلاس علاوه بر مسعود سلطانی فر، وانگ شان رییس شورای جهانی صنایع دستی، غدا هیجاوی رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی، معاون صنایع دستی کشور، استاندار اصفهان، جمعی از مدیران و هنرمندان صنایع دستی از کشورهای مختلف و تعداد کثیری از هنرمندان صنایع دستی ایران حضور دارند.

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی کشور در آیین افتتاح هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی با ایراد سخنانی خطاب به مسئولین داخلی و میهمانان خارجی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست تأکید کرد: بدون شک امروز بحران هایی همچون محیط زیست و بی اخلاقی، زندگی را برای همه انسانها مشکل ساخته است، بنابراین هم اینک تغییر رویکرد زندگی انسانها به ویژه در حوزه معنوی بیش از هر زمان احساس می شود.

وی گفت: ایرانیان با استناد به الگوی اقتصاد مقاومتی و براساس آن برمبنای اصل بازگشت به خویشتن با تکیه بر فرهنگ اصیل بومی از جمله صنایع دستی به دنبال ایجاد صنعتی سبز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان

آغاز به کار هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان