مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 10:262016-09-25سياسي

فساد حقوق های نجومی در کدام دستگاه ها بررسی می شود؟


چند ماه از افشای حقوق های نجومی و البته دستور برخورد با نجومی بگیران گذشته ولی هنوز دستگاه های مربوطه گزارشی از اقدامات شان در این زمینه نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بعد از افشاگری حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی از گوشه و کنار خبر آمد که دستور برخورد و بررسی این موضوع صادر شده است ولی با گذشت چند ماه از این موضوع هنوز گزارشی از اقدامات انجام شده منتشر نشده است.

از آنجایی که حقوق های نجومی به اعتماد مردم ضربه زده و عدالت در دولت را زیر سوال برده بود مقام معظم رهبری دستور رسیدگی و برخورد سریع با این موضوع را دادند و در دولت هم البته تیمی ویژه به ریاست معاون اول رییس جمهور مأمور رسیدگی این مهم شد.

اما علاوه بر دولت، از پارلمان هم خبر آمد که با دستور رییس مجلس، دیوان محاسبات مأمور بررسی حقوق های نجومی شده است؛ امین حسین رحیمی رییس دیوان محاسبات با اعلام این خبر گفته بود: مقرر شده دیوان محاسبات به زودی گزارش کاملی از وضعیت پرداخت این حقوق ها به مجلس ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دستور لاریجانی به دیوان محاسبات برای تهیه گزارش از میزان دریافتی ها منجر به تصویب حداقل و حداکثر دریافتی در مجلس می شود، ادامه داد: تا زمانی که دولت قانون مدیریت خدمات کشوری را -که زمانبر است- اصلاح کند، مجلس با ارائه یک طرح می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد حقوق های نجومی در کدام دستگاه ها بررسی می شود؟

فساد حقوق های نجومی در کدام دستگاه ها بررسی می شود؟