مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 10:162016-09-25سياسي

صبح امروز هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی آغاز شد


افتتاحیه هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی صبح امروز با حضور 200 مهمان از 20 کشور جهان به میزبانی اصفهان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، افتتاحیه هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی صبح امروز با حضور 200 مهمان از 20 کشور جهان به میزبانی اصفهان آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این همایش رییس شورای جهانی صنایع دستی، رییس سازمان میراث فرهنگی، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر اصفهان و جمعی از مسؤولین و فعلان صنایع دستی حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برپایی نمایشگاه بین المللی با 80 غرفه و عرضه مرغوب ترین صنایع دستی ایران و جهان، برپایی کارگاه های آموزشی، برگزاری نشست های تخصصی و … از دیگر برنامه های مهمی است که همزمان با برگزاری اجلاس در اصفهان برگزار خواهد شد.

تجلیل از برترین های صنایع دستی و اعطای نشان دست خلاق به 10 نفر از هنرمندان برتر صنایع دستی کشور از مهم ترین بخش های این اجلاس است.

انتهای پیام/63075/ http://fna.

ir/IOB0U0 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی آغاز شد

صبح امروز هجدهمین نشست شورای جهانی صنایع دستی آغاز شد