مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 02:012016-09-24اقتصادي

جزییات راه اندازی خط مسافری بندرعباس – بندر خصب تشریح شد


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با راه اندازی خط مسافری بندرعباس – بندر خصب امکان تردد هفتگی مسافر میان دو کشور ایران و عمان از طریق دریا فراهم شده است.

- محمد محسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته میان دو کشور ایران و عمان و با سفر روز یکشنبه 4 مهرماه وزیر صنعت و تجارت کشور عمان و هیأتی از این کشور به استان هرمزگان، خط مسافری بندرعباس بندر خصب و خط تجاری بندرعباس بندر شناس رسما راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه طول مسیر دریایی میان بندرعباس تا بندرخصب معادل 71 مایل (حدود 114 کیلومتر) است، افزود: با راه اندازی این خط مسافری امکان تردد مستمر مردم کشورمان به عمان و اتباع عمانی به ایران فراهم می شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر افزود: تمهیدات لازم به منظور استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه کشورمان در بندر شهید باهنر به منظور ارائه روادید به اتباع عمانی برای ورود به خاک ایران اسلامی فراهم شده و در بندر خصب عمان نیز نمایندگی وزارت خارجه عمان برای ایجاد امکان تردد اتباع ایرانی مستقر شده تا تردد اتباع دو کشور تسهیل شود.

محسنی گفت: در حال حاضر یک شناور کاتاماران عمانی کار تردد مسافران در این خط مسافری دریایی را با هزینه هر نفر 60 ریال عمان معادل حدود 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی خط مسافری بندرعباس – بندر خصب تشریح شد

جزییات راه اندازی خط مسافری بندرعباس – بندر خصب تشریح شد