مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 11:112016-09-24پزشكي

ارائه ی راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت


سومین کنگره سراسری پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی با ارائه ی راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت از 28 تا 30 مهرماه 1395 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران درمرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر محمد تقی جغتایی رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رییس سومین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ایران با اعلام این خبر گفت:در این کنگره قرار است پیشرفت های اخیر در طیف گسترده ای از مباحث مهندسی بافت شامل ترمیم پوست، استخوان، غضروف، دندان، دستگاههای قلبی عروقی و تنفسی، کبد، دستگاه عصبی، دستگاه ادراری تناسلی و مباحثی چون بیولوژی سلول های بنیادی ، بیومواد و نانو نکتولوژی مورد بحث و بررسی صاحب نظران قرار می گیرد.

جغتایی افزود: این کنگره محل مناسبی برای تبادل نظرات و مفاهیم بین پژوهشگران رشته های مختلف مهندسی، پزشکی و زیستی خواهد بود و بستر مناسبی را جهت یادگیری، برقراری همکاری و تولید مفاهیم نوین ایجاد خواهد کرد.

رییس سومین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ادامه داد:به شرکت کنندگان این کنگره در رشته های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم پایه و مهندسی امتیاز بازآموزی تعلق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ی راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت

ارائه ی راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت